Arci otisao nije valjao,Amidzic dosao u propalu firmu covek bez iskustva.
Nije do njega,vec do vozaca koji su deficit,malih plata vozaca gsp,velike ponude posla u inostranstvu,preskupog I predugog polaganja vozackih ispita kao I samog stanja autobusa.
Tim zutokljuncima, koji voze ove krseve po osam sati dnevno, sest dana nedeljno, koji rade sa stokom koja ne zna da kaze "dobar dan" kad udje u autobus, sa stokom koja na njihov "dobar dan" cuti ili ne cuje od slusalica, koji trpe stresove od "iskusnih vozaca B kategorije", mozete da se sagnete, gospodine. Hvala
Na liniji 11 jedan vozač ljubazno se javlja svakom putniku koji uđe na prednja vrata, kaže "hvala" kada mu putnik daje novac za kartu, i "izvolite" kad mu je daje. Istoga dana, na liniji 5, vozač me je požurivao pri ulasku, a na moje reči da ne mogu brže (stara sam osoba), rekao mi je "Onda se nemoj voziti autobusom!"
Dugo se ne vozim autobusom ali se sećam starih majstora koji su me vozali osamdesetih i devedesetih godina prošlog veka. Nikada se nije desilo ni naglo kočenje a o sudarima da ni ne govorimo. Vidim da je ovo danas potpuna suprotnost.
Драги грађани зашто шаљете критике на погрешне адресе, градска управа је једини кривац за стање у ГСП-у, они су доводили и именовали директоре који немају ама баш никаква овлаштења, град и градски оци су запошљавали партијске другове и другарице, новца више нема а и возају се бесплатно око 35000 грађана, ово је још добро шта нас очекује следеће зиме или овога љета. ГСП-у треба мјесечно 300 милиона да функционисао, да би се овог момента опоравио потребно је купити 150 нових аутобуса, а одакле 30 милиона Евра. толико да се зна
Gradonačelnik se hvali parama u budžetu a, mi svi koji plaćamo porez i vozimo se GSP jel imamo državne fakultete, jel smo rodjeni Novosadjani jel nemamo člansku kartu SNS, SPO.... Mi izjutra zapinjemo za podove autobusa, sedimo na hladnim stolicama,
udišemo ugljen monoksid jel izduvnih gasova više ima u autobusu nego van njega..... Mi gore navedeni pošteni gradjani Novog Sada voženi smo kao krompir, stojimo u redu da pokažemo tu malu pokaznu karticu sto nam dade firma i trpimo tiraniju polukvalifokovanih direktorčića koji se vozikaju službenim automobilima i glume gospodu o nasem trošku....
Sadašnje rukovodstvo za skoro godinu dana nije pokazalo ništa više od znanja u nabavkama. Redovne polaske i bolje medjuljudske odnose smo izgubili dolaskom novih direktora. Bruka i katastrofa ljigaša i dss-ovaca. Moraju se povući.
Od 1976 do 2012 broj zaposlenih sa visokom spremom je uvek bio od 45 do 50. Saobracajni masinski elektro inzenjeri pravnici i ekonomisti svi sa redovnih fakulteta. Dolaskom patriota iz DSSa i SNSa je od 2012 do danas zaposleno novih 50 navodno visokostrucnih kadrova skoro svi sa sega mega fakulteta cak i profesori fizickog , od kojih njih 10 uopste ne dolazi na posao jer rade za stranke.... Sada ih je 100 navodno visokostrucnih. 50 x 130.000 din bruto svaki mesec pa to je skoro sto miliona godisnje.Juce je izaslo 80 posto potrebnih vozila
Direktor i šefovi smene da objasne vozačima i kontrolorima da pokazna karta pratioca osoba sa invaliditetom važi za pratioce i kada osoba sa invaliditetom nije u prevozu nego se tek odlazi po OSI ili se ide obaviti neki posao za OSI. To je gradska odluka koju su izglasali odbornici još pre dve -tri godine i toliko je dugo već na snazi. Sledeći put za natezanje i bespotrebno psihičko maltretiranje ide tužba. Toliko bi vam vozači trebali biti pismeni da znaju koja karta važi i za koga., a ne da se pratioci OSI natežu sa vozačima i kontrolorima po autobusu.
Nikad losije stanje autobusa,katastrofa.A o soferima da ne pricam,trzaju taj jadni autobus ,naglo koce ,neljubazni a o tome kako su nam autobusi prljavi bolje da ne pricam.
Trenutnom direktoru trebaće bar tri mandata da ispravi i popravi stanje koje mu je ostavio ARCI ne zato što on nije sposoban već zato što ono što je uradio Arci sa ekipom je totalno urušavanja GSP. AKO NEKO hoće da uništi i ugasi GSP samo nek vrati Arcija.
Istina je da je u gsp nikada gore i katastrofalnije stanje. Rukovodstvo samo razmišlja o tenderima umesto kako da nešto poboljša u ovom očajnom stanju u firmi. Svi ostavke!
Ovo se desilo starim i iskusnim vozacima koji imaju po dvadeset i vise god.iskustva,ne zato sto neznaju da voze nego sto voze celavim gumama i neispravnim autobusima,nisu krivi novi vozaci,na vasu zalost, pljujete i blatite postene i dobre ljude.
Na žalost ima povređenih...Ali, zapitajte se gradski oci zašto autobusi izgledaju ovako, zašto imaju po ovom vremenu letnje gume, zašto su ulice ovog grada ovako jezive....i gomila drugih zašto??? O kakvom gradu kulture Vi pričate? Dočekujete Nove godine, ulažete pare u Promenade i ostale debilitete, jeste li na nekim lekovima kad sve vidite ružičasto???
Evo ideja za društveno-koristan rad. Svi od toga beže kada sudije preporuče da ih ne bi palanka prepoznala. Pozovite ih u noćnu smenu, od 22 do 6h, kada drugi spavaju i neka čiste. Svima dobro.
Ovi novi se obučavaju, treniraju na nama, a kad se obuče i steknu neophodan nivo, koji svet priznaje - odoše i oni. Onda dođu opet novi i tako se krug ponavlja...
Kome takvo stanje odgovara?
Ne Znam samo zasto kad ste Vi toliko iskusne SOFERCINE parkirate svoja vozila cim kisa padne a o snegu da ne pricamo pa se vozite gradskim kojeg stalno pljujete . Ko vam dao te vozacke dozvole letnji vozaci ?!
Ceo radni vek se vozim autobusima GSP, sa N.Naselja do centra.
Odgovorno tvrdim, da je GSP do pre par godina bio primer dobro organizovanog gradskog prevoza, što su potvrđivali i ljudi koji su dolazili iz drugih gradova.
To više ne postoji.
Da li je tako velik problem novozaposlene vozače, od kojih su mnogi bukvalno žutokljunci neodgovorni i nesavesni, dovesti u red, zahtevati da poštuju kodeks ponašanja i oblačenja firme u kojoj rade (ako tako šta još postoji)? Onaj ko se vozi svakodnevno s njima, ima šta i da vidi i da doživi. Većina je nekulturna, psuju i drski su prema putnicima, nepažljivi prema starijima. Nekad su GSP vozači bili gospoda, ovo je sada kaubojština, sem ono malo starih vozača što je još ostalo. Vožnja je često slalom, ili žestoko cimanje, pa ko preživi.
O redu vožnje da ne govorim, uglavnom postoji samo kao forma.
Autobusi su prljavi, ne zna se da li više spolja ili iznutra i to ne samo po ovakvom vremenu, nego generalno.
Koji su razlozi da se bus zakuca u drugi bus ptpozadi?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sudar autobusa GSP-a na Novom naselju, 10 putnika povređeno
Autor: 021.rs
Novi Sad
•24.01.2019.
•10:44 > 10:58
Komentari 37
Novosadjanin
Nije do njega,vec do vozaca koji su deficit,malih plata vozaca gsp,velike ponude posla u inostranstvu,preskupog I predugog polaganja vozackih ispita kao I samog stanja autobusa.
zaludna
Na rubu smo ambisa, pa da uljetimo kako i dolikuje.
Mile
Vuk
Zutokljunac
Rada
crvenkapa
Surutka
Ti izvežbani vozači su u Holandiji (na primer) napravili takav haos da će nam ih vrlo brzo vratiti.
onisim
Šugavi
udišemo ugljen monoksid jel izduvnih gasova više ima u autobusu nego van njega..... Mi gore navedeni pošteni gradjani Novog Sada voženi smo kao krompir, stojimo u redu da pokažemo tu malu pokaznu karticu sto nam dade firma i trpimo tiraniju polukvalifokovanih direktorčića koji se vozikaju službenim automobilima i glume gospodu o nasem trošku....
Branislav NS
Vozač
premudri
021
salajcan
Vladimir Jeremić
Gox
Dada
Radnik
Vozač
Vozac gsp
/
nemate nove komsije obicaj da ga ocistite sebi.
nego se jos bune sto nisam zalopatao i kod njih
gandži
Da je pameti
Šone
a, gradjana.... Vrati se u upravu na pripravnički. Sramota
Obuka
Kome takvo stanje odgovara?
olivera
Alex
Gladius et anus
sele
Tasić 1951
YYY
Šofer
neko
Vladan
Raspad
Odgovorno tvrdim, da je GSP do pre par godina bio primer dobro organizovanog gradskog prevoza, što su potvrđivali i ljudi koji su dolazili iz drugih gradova.
To više ne postoji.
Da li je tako velik problem novozaposlene vozače, od kojih su mnogi bukvalno žutokljunci neodgovorni i nesavesni, dovesti u red, zahtevati da poštuju kodeks ponašanja i oblačenja firme u kojoj rade (ako tako šta još postoji)? Onaj ko se vozi svakodnevno s njima, ima šta i da vidi i da doživi. Većina je nekulturna, psuju i drski su prema putnicima, nepažljivi prema starijima. Nekad su GSP vozači bili gospoda, ovo je sada kaubojština, sem ono malo starih vozača što je još ostalo. Vožnja je često slalom, ili žestoko cimanje, pa ko preživi.
O redu vožnje da ne govorim, uglavnom postoji samo kao forma.
Autobusi su prljavi, ne zna se da li više spolja ili iznutra i to ne samo po ovakvom vremenu, nego generalno.
Koji su razlozi da se bus zakuca u drugi bus ptpozadi?
*
Komsija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H